sobota, 21 grudnia 2013

#.ROZDZIAŁ 3.

Notka od autora.:
Hej,hej. Fajnie,że udało nam się dotrzeć do trójki.:) 
Kolejne wymagania!: 3 komentarze i jedna reakcja!
Pamiętajcie,że nie po grzeszę gdy będzie więcej. :)
 Zapraszam na trzeci rozdział:




Mocno wciągnęłam powietrze i Aron pomógł mi wstać, od razu gdy sam się podniósł. Napotkałam zakłopotane spojrzenie Ren'a. Czemu jest tutaj tak cicho? Otworzyłam usta by coś powiedzieć, ale od razu je zamknęłam.
-Idę. Cześć.
Smętnym głosem odezwał się Ren i wyszedł z kuchni.
-Dobranoc.
Kolejny smętny głos! Zmyłam naczynia i powędrowałam do swojego pokoju. Umyłam zęby i położyłam się.
Usłyszałam pukanie do drzwi.-Proszę.-Wyszeptałam i w drzwiach stanął MinHyun.
-Dobranoc!
Powiedział radosnym głosem. Odpowiedziałam mu również entuzjastycznie i gdy drzwi się zamknęły, wstałam i sama wyszłam z pokoju. Bez pukania,znalazłam się w pokoju Ren'a. Napotkałam jego zimne spojrzenie.
-Emm.Ren.
-Co.
Przysiadłam się do niego i przegryzłam środek policzka.
-Nie wiem o co Ci chodzi.
-O nic.
-Nie denerwuj mnie. Powiedz.
-O nic, no mówię!
-Ren!
-Czego!?
-Powiedz!
-Achh.-Jego głębokie westchnienie-martwi mnie-możesz gdzie indziej no ten , no z Aron'em.
-Ale co z nim nie tak. Ren rozmawiaj normalnie!
-Nic.
I nagle wtulił się we mnie. Odwzajemniłam uścisk. Poczułam te same ciepło. Nie,nie! Zaczęłam krzyczeć sama na siebie w duchy. Mocno zacisnęłam swoje powieki i oderwałam się od jego lekko wyrzeźbionego ciała. Idiotka. Po skarceniu samej siebie posłałam mu niewinne spojrzenie i oparłam się o bladozieloną ścianę.
-Właśnie. Czemu taki kolor ścian? Jakoś nigdy nie przepadałeś za zielenią.
To co mi odpowiedział, sprawiło,że zachłysnęłam się powietrzem. Od kiedy on mówi takie rzeczy?!
Lekko zszokowana spojrzałam się na niego.
-Od kiedy ty do jasnej ciasnej, mówisz,że kolor zielony jest kolorem biseksualnych! Ren, co ci jest?!?? Wiedziałam by nie wyjeżdżać do Włoch, wiedziałam.
Raptownie złapał moje dłonie.
-To nie przez Ciebie, w końcu zrozumiałem,że nie jestem ani gejem ani osobą heteroseksualną.
-Ale jesteś metroseksualistą.
-To i ja wiem.
Puścił do mnie oczko i wygrzebał się z pośród różnokolorowych poduszek. Jedna niebieska,druga żółta, trzecia różowa, czwarta fioletowa i prawie wszystkie kolory. Nawet wszystkie podcienie różu i brązów.
-Proszę.
Przeniosłam na niego wzrok i wzięłam ładnie przystrojone pudełko.
-Wiem, jak bardzo chciałaś, więc.
Usiadł koło mnie z ogromnym bananem na tej pięknej twarzyczce. Powoli pociągnęłam za jeden koniec czerwonej wstążki i otworzyłam pudełko. Wydałam z siebie pisk zaskoczenia.
-Skąd Ty masz płytę AlphaBAT! Przecież, za tydzień ma wyjść! I boże!
Wyjęłam z pudełka czarną bluzę w stylu EXO.
-Ren,uwielbiam Cie!
Mocno go przytuliłam i pocałowałam w policzek. On na prawdę mnie zna. Spakowałam z powrotem rzeczy do pudełka i położyłam się koło niego, gasząc lampkę. Wtuliliśmy się w siebie i odpłynęliśmy w własne krainy Morfeusza.

8 komentarzy:

  1. Ren bi?! Tym mnie zaskoczyłaś xD
    Rozdział trochę zbyt krótki, ale i tak fajny :)
    Też kocham AlphaBAT <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,że za mało, wiem.. Ale i tak się cieszę,że się podoba.
      AlphaBAT są cudowni ; )
      Mam nadzieję,że zdajesz sobie sprawę,że brakuje tylko jednego komentarza do kolejnego rozdziału. : )
      >.<

      Usuń
  2. Zgadzam się, że trochę za mało, mam niedosyt ;p
    Mam nadzieję, że następnym razem będzie trochę więcej xD

    Ps. za AlphaBAT nie przepadam, ale to nie ważne ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, prawda. Rozdział jest wyjątkowo krótki.
      Ale brakuje Wam jednego komentarza do kolejnego rozdziału.
      A z tego,że święta to może będzie jakaś niespodzianka. ; )
      Hahah, nie każdy musi ich lubić. Szłam na spontana. :D
      Mam nadzieję,że szybko będzie kolejny komentarz-bo to tylko od Was zależy.

      Usuń
  3. Tak jak dziewczyny napisały, jest za mało, lecz ciekawi mnie jak rozwinie się sytuacja z Renem

    OdpowiedzUsuń
  4. Za małoooo. Ja chcę więcej. Wstaw nowy rozdział


    OdpowiedzUsuń
  5. Oby więcej tych rozdziałów! Jak najwięcej! Pisz przez sen czy coś, bo ja chcę to czytać! XD

    OdpowiedzUsuń